piątek, 1 lipca 2011

....

Witajcie ponownie, dziękuję za nowe komentarze pod postami, każdy sprawia mi wielką radość.Miło wiedzieć, że to co robię dla swojej przyjemności , raz bardziej udane, raz mniej, spotyka się z Waszą aprobatą.
Dziś skończyłam dwie kolejne szklane prace i z czystym sercem mogę je uznać za te udane - jestem z nich bardzo zadowolona.


                                          
We wcześniejszym poście pisałam o moich koteczkach, oto one ;
                                         
Ragdoll-Cezary-Kot pierdoła,ale tylko w domu. U weterynarza staje się tygrysem, a weterynarz leczy swoje rany.
                                 Zaspany jak diabli, więc tym razem nie zobaczycie jego pięknych, błękitnych  oczu.        

                                         
        To Kalunia. Najsłodsza Main Coon'ka świata.Również wybudzona ze snu, bo o tej porze roku w domu moje koteczki tylko sypiają.
       
                                           
                                                            Staruszka Mokusia .

                       Tak więc ,przedstawiłam Wam całą zwierzęcą część mojej rodzinki .    
                                              Pozdrawiam i  do zobaczenia niebawem.    




2 komentarze:

Unknown pisze...

superowe kociaki:))

agdamka pisze...

Pozwoliłam sobie wyróżnić ten blog jako Liebster Blog. Szkoda tylko, że nowych wpisów brak ;)
Pozdrawiam i zapraszam na swiatzmojejglowy.blox.pl