sobota, 25 czerwca 2011

Dziś się chwalę....

.....moimi nowymi pracami, bo naprawdę z efektu jestem bardzo kontenta.



 
                                            
......nowymi kwiatkami w całkowicie zarośniętym ogródku, jednak moi panowie obiecali mi, że we wtorek ogródek zostanie ogolony.
                                       

 Nie planowałam nigdy róży w ogródku, ale nie mogłam się im oprzeć i już planuję zakup następnych, tym razem pnących.



To są hortensje, które dostałam jesienią do zakopcowania i chyba zdecydowanie zbyt późno posadziłam.W tym roku raczej nie zakwitną. Trudno,poczekam.
                                          
                                                               Kwiatek od synka.
Kwiatki w metalowej doniczce dostałam na przechowanie na zimę od przyjaciółki . Niestety bardzo zasmakowała w nich moja króliczyca - MiMi.
Pozdrawiam





3 komentarze:

Nika pisze...

hej :) pytałaś o co chodzi z wymiankami :)
odpowiadam...może być tak, że coś z prac tworzonych przez inne dziewczyny CI się spodoba.
Możesz zaproponować wymianę Ty robisz coś dla dziewczyny (pokazując swoje prace) a ona coś dla Ciebie co Ci się podoba z jej prac. I się wymieniacie, Zajrzyj tutaj na przykład
http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

pozdrawiam ciepło

mela verde pisze...

Dziękuję za informację.Pozdrawiam

agea happiness pisze...

fajniutkie rzeczy tworzysz:)